Klachtenregeling
Klachtenregeling
B22 Bouwkundig Teken- en Adviesbureau B.V. streeft altijd naar de best mogelijke klanttevredenheid.
Uit onderzoek is gebleken dat wij gemiddeld een 8+ krijgen vanuit onze klanttevredenheidsonderzoeken.
Heeft u onverhoopt een klacht?
Omdat wij onze klanten een optimale klantbeleving willen geven, vinden wij het belangrijk ook van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening.
Het is van belang dat u uw klacht zo snel mogelijk kenbaar maakt.
Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt.
Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt.
Het is in uw belang om uw klacht schriftelijk kenbaar te maken d.m.v. een e-mail naar uw contactpersoon.
Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 30 dagen worden beantwoord.
Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 30 dagen wanneer u antwoord kunt verwachten.